yvx LA COLUMNA. Un repaso a la actualidad desde otro punto de vista
P. de Inicio |

14 septiembre 2006

El Meme, en català...?

Arran del meme de la Joana, he pensat que aquesta seria una ocasió perfecta per a intentar escriure una mica en català, llengua que llegeixo sovint, per cert...
Quan vaig llegir el post de la Joana, la veritat és que no en vaig entendre gens... Què era un meme? Què volia dir això? Ni idea.. Però, de seguida, vaig descobrir el seu significat i la idea em va semblar bona encara que complicada al mateix temps...
Escollir el millor post del meu bloc?
Jo diria que és aquest: Sobre el Paripé..., potser perquè el tema del que tractava em va semblar divertit i també perquè els seus protagonistes em semblen uns personajillos dels quals es poden escriure moltes coses...
Uff, bueno, he estat bastant concret, ho se, però sincerament no crec que hi hagi en aquest blog cap post que es pugui qualificar com 'millor', són només escrits simples de coses que passen...

Ara em toca seguir la cadena a altres víctimes, no se si en havien de ser quatre necessàriament.. Jo he triat dos, que són:

Gemma Ferré

Imagina-ción

En fin, para terminar lo haré en castellano, espero que no os hayan molestado mucho los errores garrafales, que seguro, he cometido pero, tenía que intentarlo...

Etiquetas: ,

6 Comentarios:

Blogger Joana dijo...

Ooooohhhh, maco, maco, macoooooooo.
Gràcies per respondre, per l'esforç i perdona que no m'expliqui millor... :(
Saps que tot el què escrius m'agrada!.
Un petonet.

septiembre 15, 2006 9:13 a. m.  
Blogger G.L. dijo...

Jeje, no hay de que.. leyendo en catalán al final te vas quedando con las palabras.. y a mi que encima me gustan los idiomas pues.. la mezcla perfecta!

buena idea esto de los memes..

Un petó

septiembre 15, 2006 10:35 p. m.  
Anonymous Anónimo dijo...

Columnista, siguiendo tu amable invitación he puesto ya mí/tú meme.
Saludos

septiembre 16, 2006 10:29 p. m.  
Blogger Euphorbia dijo...

Caram noi! M'has deixat ben bocabadada, això és facilitat pels idiomes, jo segur que no en seria capaç.

Hace dias que no me conectaba y no me había enterado de esto del meme. Encantada, de hecho también lo tengo pendiente por parte de Sara Moyà, o sea que en el próximo escrito tengo que solucionar este doble compromiso.

Un petó :)

septiembre 23, 2006 10:48 p. m.  
Blogger G.L. dijo...

Así que estás bien solicitada con lo del 'meme', no? jeje

La verdad es que me apetecía escribir algo en catalán, leo muchos blogs en catalán y algo se queda.. aunque ha sido poquito porque si no, me hubiera liado seguro.. :)

septiembre 24, 2006 7:53 a. m.  
Anonymous Anónimo dijo...

Hvala za intiresny Blog

noviembre 19, 2009 12:26 a. m.  

Publicar un comentario

<< Página Principal

English version Version française